Partnyor məhsulları

Zammad

https://zammad.com/en

Next Cloud

https://nextcloud.com/

Mattermost

https://mattermost.com/

Zabbix

https://www.zabbix.com/

NetBox

https://docs.netbox.dev/en/stable/

Passbolt

https://www.passbolt.com/

BookStack

https://www.bookstackapp.com/

Hər bir məhsul barədə daha ətraflı aşağıda qeyd olunmuşdur.

Zammad

Zammad açıq mənbəli, veb əsaslı müştəri dəstəyi və bilet sistemidir. O, təşkilatlara müştərilərə xidmət və dəstək əməliyyatlarını idarə etmək və asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulmuşdur. Zammad ın bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Biletlərin idarə edilməsi: Zammad müəssisələrə müştəri sorğularını, dəstək sorğularını və digər qarşılıqlı əlaqələri strukturlaşdırılmış və mütəşəkkil şəkildə mərkəzləşdirməyə və idarə etməyə imkan verir. Hər bir sorğu adətən “bilet” kimi təqdim olunur.
  • Çox Kanallı Dəstək: Zammad e-poçt, veb formaları, kommunikasiya və sosial media daxil olmaqla bir çox rabitə kanalları üçün dəstək verir. Bu, müəssisələrə müxtəlif mənbələrdən müştəri sorğularını qəbul etməyə imkan verir.
  • Avtomatlaşdırma: Zammad dəstək proseslərini asanlaşdırmaq üçün avtomatlaşdırma xüsusiyyətlərini ehtiva edir. O, təkrarlanan tapşırıqları idarə etmək və müvafiq agentlərə biletləri yönləndirmək üçün avtomatlaşdırılmış iş axınlarının və makroların yaradılmasına imkan verir.
  • Bilik bazası: Müəssisələr Zammad daxilində bilik bazası yarada və saxlaya bilər, müştərilərə və agentlərə ümumi suallara və problemlərə cavab tapmaq üçün özünəxidmət seçimi təqdim edir.
  • Bilet növbələri: Biletlər adətən növbələrdə təşkil edilir ki, bu da dəstək agentlərinin iş yükünü prioritetləşdirməsini və idarə etməsini asanlaşdırır.
  • Əməkdaşlıq Xüsusiyyətləri: Zammad dəstək qruplarına biletləri kollektiv şəkildə müzakirə etmək və işləmək imkanı verməklə daxili əməkdaşlığı dəstəkləyir. O, həmçinin kimin biletlərə daxil ola biləcəyini və onları dəyişdirə biləcəyini müəyyən etmək üçün rol əsaslı giriş nəzarətini dəstəkləyir.
  • Hesabat və Analitika: Zammad hesabat və analitik xüsusiyyətləri təklif edir, təşkilatlara dəstək performansını və müştəri məmnuniyyətini izləməyə kömək edir. Bu məlumatlar dəstək əməliyyatlarını təkmilləşdirmək üçün verilənlərə əsaslanan qərarlar qəbul etmək üçün istifadə edilə bilər.
  • İnteqrasiya: Zammad daha əhatəli müştəri dəstəyi ekosistemi yaratmaq üçün e-poçt serverləri, CRM sistemləri və digər üçüncü tərəf proqramları kimi digər proqram və xidmətlərlə inteqrasiya edə bilər.
  • Fərdiləşdirmə: Zammad yüksək səviyyədə fərdiləşdirilə bilər, təşkilatlara onu xüsusi ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa imkan verir. Fərdiləşdirməyə bilet formaları, sahələr və avtomatlaşdırmalar daxil ola bilər.
  • Açıq Mənbə: Zammad açıq mənbəli proqramdır, yəni o, sərbəst şəkildə mövcuddur və öz serverlərinizdə və bulud serverlərində yerləşdirilə bilər. Bu, müştəri dəstəyi məlumatlarınız və infrastrukturunuz üzərində çeviklik və nəzarət təklif edir.

Zammad, müştəri dəstəyi və bilet idarəetmə proseslərini təkmilləşdirmək istəyən müxtəlif ölçülü müəssisələr üçün uyğun olan çox yönlü platformadır. Onun açıq mənbə təbiəti geniş fərdiləşdirmə və inteqrasiya seçimlərinə imkan verir. O, müştəri xidməti əməliyyatlarını sadələşdirmək və təkmilləşdirmək üçün müştəri dəstəyi qrupları, İT yardım masaları və xidmət masaları tərəfindən istifadə olunur.

Next Cloud

Nextcloud, öz bulud əsaslı fayl saxlama, əməkdaşlıq və kommunikasiya xidmətləri yaratmağa imkan verən məşhur açıq mənbəli proqram platformasıdır. O, funksionallığına görə Dropbox, Google Drive və ya Microsoft OneDrive kimi xidmətlərə bənzəyir, lakin Nextcloud ilə siz öz bulud serverinizi yerləşdirə və məlumatlarınıza və proqram təminatına tam nəzarət edə bilərsiniz. Nextcloud-un bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Fayl Saxlama və Sinxronizasiya: Nextcloud fayl saxlama və sinxronizasiya xidməti təqdim edir. Siz faylları yükləyə, onları qovluqlarda təşkil edə və müxtəlif cihazlardan onlara daxil ola bilərsiniz. O, həmçinin sənədlər üzərində real vaxt əməkdaşlığını dəstəkləyir.
  • Self-Hosted: Nextcloud açıq mənbəlidir, yəni siz onu öz serverinizdə quraşdırıb yerləşdirə və ya üçüncü tərəf hostinq xidmətindən istifadə edə bilərsiniz. Bu, məlumatlarınız üzərində nəzarəti təmin edir və məxfilik və təhlükəsizliyi təmin edir.
  • Məlumat Məxfiliyi və Təhlükəsizliyi: Nextcloud məxfilik və təhlükəsizlik nəzərə alınmaqla hazırlanmışdır. Məlumatlarınızın şifrələnməsi üzərində nəzarətiniz var və iki faktorlu autentifikasiya kimi əlavə təhlükəsizlik funksiyaları əlavə edə bilərsiniz.
  • Tətbiq Ekosistemi: Nextcloud-un əsas platformaya əlavə oluna bilən bir sıra proqramlar və genişləndirmələr var. Bu proqramlar funksionallığı genişləndirir və sizə təqvim və kontaktların idarə edilməsi, video konfrans və s. kimi işləri görməyə imkan verir.
  • Əməkdaşlıq Alətləri: Nextcloud mətn və video söhbət, sənəd redaktəsi və birgə tapşırıqların idarə edilməsi kimi real vaxt əməkdaşlıq üçün alətləri ehtiva edir.
  • Mobil Proqramlar: Nextcloud müxtəlif platformalar (iOS və Android) üçün mobil proqramlar təqdim edir ki, siz yolda olarkən məlumatlarınıza daxil ola biləsiniz.
  • İnteqrasiya: İstifadəçilərin idarə edilməsi üçün LDAP/Active Directory kimi xarici xidmətlərlə inteqrasiyanı dəstəkləyir və açıq API vasitəsilə digər xidmətlərlə inteqrasiya oluna bilər.
  • İstifadəçi İdarəetmə: Siz istifadəçi hesabları yarada və idarə edə və müxtəlif istifadəçilər və qruplar üçün icazələr təyin edə bilərsiniz.
  • Versiyaya Nəzarət: Nextcloud əvvəlki versiyaları bərpa etməyə imkan verən faylların versiyalarını izləyir.
  • İcma və Müəssisə Versiyaları: Nextcloud həm pulsuz icma nəşri, həm də əlavə funksiyalar və dəstəyi olan müəssisə nəşri təklif edir.

Nextcloud şəxsi faylların saxlanması və əməkdaşlıq üçün və ya təhlükəsiz, bulud xidmətləri axtaran təşkilatlar üçün müəssisə səviyyəli həll yolu kimi istifadə oluna bilən çox yönlü platformadır. Bu, məlumatların məxfiliyini və bulud infrastrukturu üzərində nəzarəti qiymətləndirənlər üçün güclü vasitədir.

Mattermost

Mattermost, komandalar və təşkilatlar üçün nəzərdə tutulmuş açıq mənbəli, özünə məxsus mesajlaşma və əməkdaşlıq platformasıdır. O, Slack və Microsoft Teams kimi məşhur komanda ünsiyyət vasitələrinə bənzər şəxsi, təhlükəsiz və fərdiləşdirilə bilən mesajlaşma mühitini təmin edir. Mattermostun bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Real-Vaxt Mesajlaşma: Mattermost komandalar üçün real vaxt rejimində mətn, səs və video mesajlaşma təklif edir ki, bu da komanda üzvlərinin ünsiyyətini və əməkdaşlığını asanlaşdırır.
  • Self-Hosted: Mattermost-un fərqləndirici xüsusiyyətlərindən biri ondan ibarətdir ki, siz onu öz serverlərinizdə və ya cloud serverlərdə yerləşdirə bilərsiniz, bu da sizə məlumatlarınız, təhlükəsizliyiniz və məxfiliyiniz üzərində tam nəzarət imkanı verir. Bu, ciddi məlumat nəzarəti və uyğunluq tələbləri olan təşkilatlar üçün xüsusilə vacibdir.
  • Kanallar: Mattermost-da kommunikasiyanı müxtəlif müzakirələri və mövzuları ayırmağa imkan verən kanallar şəklində təşkil olunub, müvafiq müzakirələri tapıb onlara qoşulmağı asanlaşdırır.
  • Fayl Paylaşımı: Siz layihələrdə əməkdaşlıq etmək və mühüm sənədləri paylaşmaq üçün xüsusilə faydalı ola biləcək faylları və sənədləri Mattermost daxilində paylaşa bilərsiniz.
  • İnteqrasiyalar: Mattermost məşhur layihələrin idarə edilməsi, problemlərin izlənilməsi və versiyaya nəzarət sistemləri də daxil olmaqla, digər alətlər və xidmətlərlə inteqrasiyanın geniş spektrini təmin edir. O, həmçinin xüsusi inteqrasiyalar üçün RESTful API təklif edir.
  • Təhlükəsizlik və Uyğunluq: Mattermost, uçdan-uca şifrələmə, təkmil giriş nəzarəti və məlumatların qorunması qaydalarına uyğunluq kimi xüsusiyyətlərlə təhlükəsizliyə güclü diqqət yetirir.
  • Fərdiləşdirmə: Mattermost təşkilatınızın xüsusi ehtiyaclarına uyğun olaraq geniş şəkildə fərdiləşdirilə bilər. Funksionallığı artırmaq üçün xüsusi plaginlər, mövzular və botlar yarada bilərsiniz.
  • Mobil və Masaüstü Tətbiqlər: Mattermost, müxtəlif platformalar üçün mobil və masaüstü proqramlar təklif edir ki, bu da komandanızla hər zaman bir arada qalmağınızı təmin edir.
  • Axtarış və arxivləşdirmə: O, keçmiş kommunikasiyaları və məzmunu tapmaq və istinad etməyi asanlaşdıran güclü axtarış və arxivləşdirmə imkanlarını ehtiva edir.
  • İcma (community) və Müəssisə Versiyaları: Mattermost pulsuz, açıq mənbəli icma (community), həmçinin əlavə funksiyalar və dəstək seçimləri olan müəssisə versiyalarını təklif edir.

Mattermost adətən öz serverlərində yerləşdirə biləcəkləri təhlükəsiz və fərdiləşdirilə bilən komanda ünsiyyət platforması axtaran müəssisələr və təşkilatlar tərəfindən istifadə olunur. Özünə ev sahibliyi edən təbiəti onu məlumatların məxfiliyi və təhlükəsizliyi ilə maraqlananlar üçün cəlbedici seçim edir. Xüsusilə tənzimlənən sənayelərdəki inkişaf qrupları və şirkətlər arasında populyardır.

Zabbix

Zabbix serverlərin, şəbəkə cihazlarının və digər İT resurslarının mövcudluğunun və işinin monitorinqi üçün istifadə olunan açıq mənbəli şəbəkə monitorinqi və idarəetmə proqram vasitəsidir. O, real vaxt rejimində monitorinq, xəbərdarlıq və məlumatların vizuallaşdırılmasını təmin etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu da İT mütəxəssislərinə öz infrastrukturlarının sabitliyini və performansını təmin etməyə imkan verir. Zabbix-in bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Monitorinq müxtəlifliyi: Zabbix serverlər, açarlar, marşrutlaşdırıcılar, verilənlər bazaları, bulud xidmətləri və s. daxil olmaqla, geniş çeşiddə cihaz və proqramlara nəzarət edə bilər. SNMP, JMX, IPMI və digər protokollar vasitəsilə monitorinqi dəstəkləyir.
  • Real vaxt rejimində monitorinq: Zabbix inzibatçılara şəbəkə xidmətlərinin və infrastruktur komponentlərinin vəziyyətini izləməyə imkan verən real vaxt rejimində monitorinq imkanları təqdim edir.
  • Xəbərdarlıq və Bildirişlər: Zabbix əvvəlcədən təyin edilmiş hədləri aşdıqda və ya xüsusi hadisələr baş verdikdə xəbərdarlıqlar və bildirişlər göndərmək üçün konfiqurasiya edilə bilər. Xəbərdarlıqlar e-poçt, SMS və ya xüsusi skriptlər vasitəsilə çatdırıla bilər.
  • Məlumatların toplanması: Zabbix tarixi tendensiyalar və potensialın planlaşdırılması üçün saxlanıla və təhlil edilə bilən çoxlu məlumat toplayır. Bu məlumatlar asanlıqla əldə etmək və hesabat vermək üçün əlaqəli verilənlər bazasında saxlanılır.
  • Məlumatların vizuallaşdırılması: Zabbix istifadəçilərə performansı təhlil etmək və tendensiyaları müəyyən etmək üçün qrafiklər və diaqramlar daxil olmaqla müxtəlif vizuallaşdırma variantları təklif edir.
  • Avtomatlaşdırma: Zabbix, əvvəlcədən müəyyən edilmiş şərtlər əsasında hərəkətlərə başlaya bilən triqqerlər vasitəsilə avtomatlaşdırmanı dəstəkləyir. Bu hərəkətlərə bildirişlərin göndərilməsi və ya skriptlərin icrası daxil ola bilər.
  • Veb-əsaslı İnterfeys: Zabbix inzibatçılara monitorinqi konfiqurasiya etməyə və idarə etməyə, toplanmış məlumatları nəzərdən keçirməyə, xəbərdarlıq və bildirişlər qurmağa imkan verən istifadəçi-dostu veb interfeysinə malikdir.
  • Miqyaslandırma: Zabbix yüksək dərəcədə genişlənə bilir və onu həm kiçik, həm də böyük mühitlər üçün uyğun edir. Artıqlıq və yük balansı üçün paylanmış Zabbix serverlərini quraşdıra bilərsiniz.
  • İcma və Müəssisə Versiyaları: Zabbix həm pulsuz, açıq mənbəli icma (community), həm də əlavə funksiyalar və dəstək seçimləri ilə kommersiya tərəfindən dəstəklənən müəssisə versiyasını təklif edir.
  • Genişlənmə qabiliyyəti: Zabbix monitorinq imkanlarını artırmaq üçün xüsusi skriptləri və genişləndirmələri dəstəkləyir və onun ekosisteminə töhfə verən böyük və aktiv bir cəmiyyət var.

Zabbix şəbəkəsi və infrastrukturu üçün hərtərəfli monitorinq və xəbərdarlıq imkanlarına ehtiyacı olan İT administratorları və sistem mühəndisləri üçün güclü vasitədir. Kritik sistemlərin sabitliyini və performansını təmin etmək üçün müəssisə mühitlərində geniş istifadə olunur. Onun açıq mənbəli təbiəti və aktiv icması onu müxtəlif ölçülü təşkilatlar arasında populyar seçim edir.

NetBox

NetBox şəbəkə infrastrukturunun idarə edilməsi və sənədləşdirilməsi üçün nəzərdə tutulmuş açıq mənbəli veb proqramdır. O, cihazlar, rəflər, IP ünvanları, bağlantılar və s. haqqında təfərrüatlar daxil olmaqla, şəbəkəniz haqqında məlumatı izləmək və vizuallaşdırmaq üçün platforma təqdim edir. NetBox tez-tez şəbəkə administratorları, məlumat mərkəzi operatorları və İT mütəxəssisləri tərəfindən öz infrastrukturlarının dəqiq qeydlərini saxlamaq üçün istifadə olunur. NetBox-un bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Cihaz İnventarizasiyası: NetBox sizə marşrutlaşdırıcılar, açarlar, serverlər və s. kimi bütün şəbəkə cihazları üçün ətraflı qeydlər yaratmağa imkan verir. Buraya cihazın növü, yeri, modeli, seriya nömrəsi və fərdi atributlar haqqında məlumat daxildir.
  • Rəf İdarəetmə: O, məlumat mərkəzinizin və ya şəbəkə otağınızın fiziki quruluşunun vizual təsvirini təmin edən rəfləri və onların içərisində olan avadanlığı idarə etmək üçün alətlər təklif edir.
  • IP Address Management (IPAM): NetBox sizə IP ünvan təyinatlarını, alt şəbəkələri və VLAN-ları təşkil etməyə və sənədləşdirməyə imkan verən IP ünvan idarəetmə funksiyalarını ehtiva edir.
  • Kabel İdarəetməsi: Siz “patch panel” portları da daxil olmaqla cihazlar arasında fiziki əlaqələri sənədləşdirə və kabel axını məlumatlarını izləyə bilərsiniz.
  • Xüsusi sahələr: NetBox yüksək dərəcədə fərdiləşdirilə bilir, müxtəlif obyekt növlərinə xüsusi sahələr əlavə etməyə və xüsusi şəbəkə mühitinizə uyğun atributları müəyyən etməyə imkan verir.
  • Güc (power) İdarəetmə: O, güc bağlantılarını və istifadəni sənədləşdirməyə və izləməyə kömək edən güc və güc portunun idarə edilməsini dəstəkləyir.
  • İnteqrasiya: NetBox avtomatlaşdırma skriptləri, konfiqurasiya idarəetmə sistemləri və s. kimi digər alətlər və xidmətlərlə inteqrasiya üçün API təmin edir.
  • Rol Əsaslı Giriş Nəzarəti: NetBox təşkilat daxilindəki roluna əsasən istifadəçi icazələrini məhdudlaşdırmaq üçün rol əsaslı giriş nəzarətini təklif edir.
  • Versiyalaşdırma: NetBox qeydlərə edilən dəyişikliklərin tarixini saxlayır, zamanla dəyişiklikləri izləmək üçün audit izi təqdim edir.
  • Rəf Hündürlük Diaqramları: O, avadanlığın yerləşdirilməsi və əlaqəni vizuallaşdırmağa imkan verən rəf (rack) yüksəklik diaqramlarını yaradır.

NetBox xüsusilə şəbəkə infrastrukturunun dəqiq qeydlərini aparmalı olan təşkilatlar və məlumat mərkəzləri üçün faydalıdır. O, şəbəkə sənədləri, IP ünvanlarının idarə edilməsi və fiziki tərtibatın idarə edilməsi üçün hərtərəfli həlli təmin edir. Proqram açıq mənbədir, yəni şəbəkə mühitinizin xüsusi ehtiyaclarını ödəmək üçün fərdiləşdirilə və genişləndirilə bilər. O, həmçinin davamlı inkişaf və dəstəyi təmin edərək dəstəkləyici qrup tərəfindən fəal şəkildə qorunur.

Passbolt

Passbolt komanda və təşkilati istifadə üçün nəzərdə tutulmuş açıq mənbəli parol meneceridir. O, əməkdaşlıq mühitində parolları və digər həssas məlumatları saxlamaq, paylaşmaq və idarə etmək üçün təhlükəsiz və rahat yol təqdim edir. Passbolt təhlükəsizlik, şəffaflıq və istifadə rahatlığını vurğulayır. Passbolt-un bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Açıq Mənbə: Passbolt açıq mənbəli proqramdır, yəni onun mənbə kodu yoxlama və modifikasiya üçün sərbəst mövcuddur. Bu şəffaflıq və təhlükəsizlik üçün vacibdir.
  • Komanda əməkdaşlığı: Passbolt komandalar üçün nəzərdə tutulmuşdur ki, bu da komanda üzvlərinin parolları paylaşmasını və etimadnamələrə birgə daxil olmasını asanlaşdırır.
  • End-to-End Encryption: Passbolt saxlanılan parolları qorumaq üçün uçdan-uca şifrələmədən istifadə edir. Bu o deməkdir ki, yalnız şifrələmə açarları olan istifadəçi parollara daxil ola və şifrəni aça bilər.
  • Brauzer Genişləndirilməsi: Passbolt populyar veb-brauzerlər üçün brauzer genişləndirmələri təqdim edir, istifadəçilərə parollara birbaşa veb brauzerindən daxil olmaq və avtomatik doldurmaq imkanı verir.
  • İstifadəçi İdarəetmə: O, idarəçilərə istifadəçi hesablarını və icazələrini yaratmağa və idarə etməyə imkan verən istifadəçi idarəetmə xüsusiyyətlərini təklif edir.
  • Parolun Paylaşılması: Komanda üzvləri parolları təhlükəsiz şəkildə paylaşa bilər və yalnız səlahiyyətli istifadəçilərin paylaşılan etimadnamələrə daxil olmasını təmin edə bilər.
  • Rol Əsaslı Giriş Nəzarəti: Passbolt, idarəçilərə istifadəçilər üçün müxtəlif rollar və icazələri müəyyən etməyə imkan verən rol əsaslı giriş nəzarətini (RBAC) dəstəkləyir.
  • İki faktorlu identifikasiya (2FA): Passbolt istifadəçi hesablarına əlavə təhlükəsizlik qatı əlavə edərək iki faktorlu autentifikasiya dəstəyini ehtiva edir.
  • Audit və Fəaliyyət Qeydləri: Administratorlar istifadəçi fəaliyyətlərini izləyə və yoxlaya, parol girişi və dəyişiklikləri ilə bağlı məlumat verə bilər.
  • İnteqrasiya: Passbolt digər proqramlar və xidmətlərlə inteqrasiya üçün API təklif edir və asan girişin idarə edilməsi üçün tək girişi (SSO) dəstəkləyir.
  • Secure Data Backup: Passbolt məlumat itkisinin qarşısını almaq üçün parol məlumatlarının təhlükəsiz ehtiyat nüsxəsini çıxarmağa və bərpa etməyə imkan verir.
  • Uyğunluq və Tənzimləmə Dəstəyi: O, təşkilatlara parol təhlükəsizliyi ilə bağlı normativ uyğunluq tələblərinə cavab verir.

Passbolt təhlükəsiz və birgə parol idarəetmə həllinə ehtiyacı olan təşkilatlar və komandalar üçün xüsusilə faydalıdır. Açıq mənbə olmaqla, Passbolt fərdiləşdirməyə və yoxlamaya imkan verir, bu da onu təhlükəsizlik baxımından müxtəlif qurumlar üçün uyğun edir. O, parol menecerinin rahatlığını təmin edir, eyni zamanda komandaların unikal ehtiyaclarını, o cümlədən nəzarət edilən giriş və audit imkanlarını təmin edir.

BookStack

BookStack sənədləşmə və bilik bazalarının yaradılması və təşkili üçün nəzərdə tutulmuş açıq mənbəli, veb-əsaslı platformadır. Bu, məlumatı strukturlaşdırılmış və istifadəçilərə rahat şəkildə idarə etmək və paylaşmaq istəyən şəxslər, komandalar və təşkilatlar üçün məşhur vasitədir. BookStack-in bəzi əsas xüsusiyyətləri və aspektləri bunlardır:

  • Sənədləşmə və Biliklərin İdarə Edilməsi: BookStack sənədləşmə və bilik bazalarının yaradılması və təşkili üçün platforma təqdim edir. İstifadəçilər məlumatları saxlamaq üçün məqalələr yarada, redaktə edə və kateqoriyalara ayıra bilərlər.
  • Əməkdaşlıq: Birdən çox istifadəçiyə sənədlərə redaktə etmək imkanı verməklə əməkdaşlığı dəstəkləyir. Rol əsaslı giriş nəzarəti istifadəçi icazələrini idarə etməyə kömək edir.
  • Zəngin Mətn Redaktəsi: BookStack WYSIWYG redaktoruna malikdir, bu da istifadəçilərə HTML və ya Markdown bilmədən məzmun yaratmağı və formatlamağı asanlaşdırır.
  • Təşkilat: Məzmun kateqoriyalara və teqlərə bölünə bilər ki, bu da məlumatı tapmaq və naviqasiyanı asanlaşdırır. Sənədləriniz üçün iyerarxik struktur yarada bilərsiniz.
  • Versiyalaşdırma: BookStack məqalə dəyişikliklərinin tarixçəsini saxlayır, istifadəçilərə əvvəlki versiyaları nəzərdən keçirməyə və lazım olduqda əvvəlki məzmuna qayıtmağa imkan verir.
  • Axtarış Funksionallığı: O, istifadəçilərə sənədlərdə xüsusi məlumatı tez tapmağa imkan verən güclü axtarış funksiyası təklif edir.
  • Media dəstəyi: İstifadəçilər şəkilləri, faylları və digər mediaları birbaşa məqalələrə yerləşdirə bilərlər.
  • Fərdiləşdirmə: BookStack fərdiləşdirilə bilər, istifadəçilərə fərdi mövzular yaratmağa, brendinq əlavə etməyə və xüsusi ehtiyaclarına uyğun platformanı dəyişdirməyə imkan verir.
  • Rahat interfeys: platforma intuitiv və rahat interfeysə malikdir və onu həm texniki, həm də texniki olmayan istifadəçilər üçün əlçatan edir.
  • İxrac və İdxal: BookStack məlumatların köçürülməsini və ya sənədlərinizin ehtiyat nüsxəsini çıxarmağı asanlaşdıran məzmunun idxalı və ixracı üçün alətlər təqdim edir.
  • İnteqrasiya: BookStack-in çoxlu sayda inteqrasiyası olmasa da, o, xüsusi inteqrasiyalar və genişləndirmələr üçün RESTful API təklif edir.
  • Təhlükəsizlik: BookStack təhlükəsizliyi vurğulayır və istifadəçi identifikasiyası, SSL dəstəyi və xüsusi istifadəçi qruplarına girişi məhdudlaşdırmaq imkanı kimi xüsusiyyətləri təklif edir.

BookStack müxtəlif kontekstlərdə, o cümlədən proqram təminatının inkişafı, layihənin idarə edilməsi, təhsil və şirkətdaxili bilik bazalarında geniş istifadə olunur. Onun istifadəçilər üçün rahat dizaynı, əməkdaşlıq xüsusiyyətləri və strukturlaşdırılmış təşkili onu sənədləri və biliklərin idarə edilməsi üçün mərkəzi depoya ehtiyacı olan komandalar və təşkilatlar üçün dəyərli alətə çevirir. Açıq mənbəli proqram təminatı olaraq, o, öz-özünə yerləşdirilə bilər və təşkilatlara sənədləri və məlumatları üzərində tam nəzarət etməyə imkan verir.